The success of a company is measured by the effective work of the employees. The effectiveness of the employees can now be seen in the "Start" section.
The main options of the new area are:
1. Quickly and easily connect and keep track of the lines for communication with the customers.
2. Check the effectiveness of the employees.
Communication
First, you'll see the widgets with communication:
· Communication: Overview - the lines that are already connected are displayed here: e-mail integration, open lines, CRM forms. You also have the possibility to connect additional lines:
Communication: load - here you see the number of chats and the CRM forms on a particular day.
· Employee load - the chats and the CRM forms are displayed for each employee.
Analytical reports
The following reports are available:
- Sales for this month
- New customers
- Sales for today
- New customers today
- orders in progress
- Total turnover
Employees ' / employees' turnover
Use the counters to view current employee progress: completed and unfinished tasks for today. Your employees are good when all tasks are done at the end of the day.
The turnover is automatically charged for each employee.
Settings
It is possible to change the settings of the reports or the widgets.
Add reports
Added to this is the possibility to create new reports . The reports can be created via the orders, invoices, leads, contacts, companies and activities.
Resource:Lilit Schoo 2017
O CRM Bitrix24 é uma plataforma completa de colaboração social, comunicação e ferramentas de gestão para a sua equipe, gratuita para 12 usuários.
Programa de Parceiros Bitrix24
Os parceiros Bitrix24 oferecem demonstrações, desenvolvimento, personalização, integração, que poderão ajudá-lo a criar e gerenciar sua intranet Bitrix24 orienta-lo na escolha do melhor plano para sua empresa, fornecer serviços de personalização e automação além de treinamento e consultoria de negócios. Nós também podemos desenvolver um aplicativo de marketplace para você. Comprar o Bitrix24 por meio de parceiros custa o mesmo, mas oferece uma série de vantagens, tais como suporte prioritário na sua língua mãe e consultas por telefone/online.
Você tem perguntas sobre sistemas CRM? Quer ter mais detalhes sobre o Bitrix24? Gostaria de uma demonstração?
Quer usar a versão hospedada gratuitamente por 30 dias? Esta procurando personalizar seu Bitrix24? Fale com um especialista, ligue +5516992337851 ou envie um e-mail (josepinto at imbrazil.info).
José Muanes Pinto representante do Bitrix24.
Nenhum comentário:
Postar um comentário